Meglévő- és új ügyfeleid érdeklődéseinek kezelése, szakmai tanácsadás, majd folyamatos kapcsolattartás
Ezen túl új ügyfélmegkeresések telefonon/e-mailben, partnerlátogatások az ügyfélkör bővítése, forgalom növelése érdekében
Bejövő árajánlatok, megrendelések teljeskörű ügyintézése és adminisztrációja, majd megrendelések utánkövetése
Önálló döntéshozatal árkalkulációs és adminisztratív ügyekben
Cél: Elégedettségen alapuló hosszútávú együttműködés kialakítása és fenntartása partnereiddel
Elvárások
Precizitás, kiváló adminisztrációs készség
Jó kommunikációs- (kapcsolatteremtő- és tárgyalási-) készség
Rugalmas, megnyerő személyiség
Sikerorientált, kezdeményező/proaktív hozzáállás
Jogosítvány
Előnyt jelent
Középszintű, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban, írásban)
Amit kínálunk
Heti 1 nap home office - amihez laptopot biztosítunk
Az alapbéren felül teljesítmény alapú jutalékot (évente többszöri bónuszkifizetés)
Stabil, kiszámítható munkaadói hátteret magyar tulajdonú családi cégcsoportnál
Professzionális, egyben családias munkakörnyezetet, tágas, világos irodával
Felelősségteljes, változatos munkakört
Szakmai képzések, tréningek lehetőségét
Rendszeres céges rendezvényeket, csapatépítőket, sikerek közös megünneplését
Könnyű megközelíthetőség (2B és 51-es villamos megállója az épület előtt - Rákóczi híd Pesti hídfőjéhez közel)
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Kávézó
Zuhanyzási lehetőség
Céges rendezvények
Parkoló
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
33 éve sikeres, évi 3,4 milliárd Ft forgalmú, magyar tulajdonú cégcsoportunk 85 fős aranycsapatának tovább erősítéséhez budapesti munkavégzésre keresünk ügyfélmenedzser, értékesítő kollégát
Jelentkezés módja
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezzen fényképes önéletrajzával és fizetési igényének megjelölésével.