Feladatok

  • Meglévő- és új ügyfeleid érdeklődéseinek kezelése, szakmai tanácsadás, majd folyamatos kapcsolattartás
  • Ezen túl új ügyfélmegkeresések telefonon/e-mailben, partnerlátogatások az ügyfélkör bővítése, forgalom növelése érdekében
  • Bejövő árajánlatok, megrendelések teljeskörű ügyintézése és adminisztrációja, majd megrendelések utánkövetése
  • Önálló döntéshozatal árkalkulációs és adminisztratív ügyekben
  • Cél: Elégedettségen alapuló hosszútávú együttműködés kialakítása és fenntartása partnereiddel

Elvárások

  • Precizitás, kiváló adminisztrációs készség
  • Jó kommunikációs- (kapcsolatteremtő- és tárgyalási-) készség
  • Rugalmas, megnyerő személyiség
  • Sikerorientált, kezdeményező/proaktív hozzáállás

Előnyt jelent

  • Jogosítvány
  • Középszintű, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban, írásban)

Amit kínálunk

  • Heti 1 nap home officet - ehhez telefont, laptopot biztosítunk
  • Az alapbéren felül teljesítmény alapú jutalékot (évente többszöri bónuszkifizetés)
  • Stabil, kiszámítható munkaadói hátteret magyar tulajdonú családi cégcsoportnál
  • Professzionális, egyben családias munkakörnyezetet, tágas, világos irodával
  • Felelősségteljes, változatos munkakört
  • Szakmai képzések, tréningek lehetőségét
  • Rendszeres céges rendezvényeket, csapatépítőket, sikerek közös megünneplését
  • Minden hétvége szabad, munkaidőn kívül soha nem keresünk
  • Könnyű megközelíthetőség (2B és 51-es villamos megállója az épület előtt - Rákóczi híd Pesti hídfőjéhez közel)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

33 éve sikeres, évi 3,4 milliárd Ft forgalmú, magyar tulajdonú cégcsoportunk 85 fős aranycsapatának tovább erősítéséhez budapesti munkavégzésre keresünk ügyfélmenedzser, értékesítő kollégát 

Jelentkezés módja

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, a jelentkezéshez kérlek, küldd el nekünk fényképes szakmai önéletrajzod.

JELENTKEZEM