Intézményünk 100 éves, de munkatársaink a XXI. század történelmét írják!

Célunk nemcsak az árstabilitás, hanem egy stabil munkahely biztosítása is!

Magyar Nemzeti Bank, ahol a munkájának jelentősége van!

 

A Magyar Nemzeti Bank pályázatot hirdet

a Felügyeleti koordinációs igazgatóság Ügyfélkapcsolati Információs Központ főosztályán

a telefonos és személyes ügyfélszolgálaton

ÜGYFÉLKAPCSOLATI SZAKÉRTŐ

munkakör betöltésére, határozatlan időtartamra.

Amiért érdemes minket választania:

  • önálló, felelősségteljes, szakmai kihívást jelentő munkakör;
  • képzési lehetőségek;
  • folyamatos szakmai fejlődést elősegítő környezet, programok;
  • home office lehetőség;
  • családbarát munkahely.

Bizalommal fogadjuk jelentkezését a következő feladatokra:

  • az MNB személyes ügyfélszolgálatára érkező ügyfelek és telefonos megkeresések fogadása;
  • tájékoztatás nyújtása a fogyasztóvédelmi érdekérvényesítés lehetséges módjairól;
  • a fogyasztói döntések támogatása pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdésekben, a fogyasztók pénzügyi tájékozottságának, ismereteinek bővítése és pénzügyi tudatosságának növelése érdekében;
  • az ügyfélmegkeresések alapján a pénzügyi szektor negatív folyamatainak megelőzése érdekében az új típusú kockázatokról vagy azok lehetőségéről jelzés, elemzés készítése;
  • az ügyfélmegkeresések kezelése során a Pénzügyi Békéltető Testület eljárásáról általános tájékoztatás nyújtása;
  • pénzügyi tárgyú fogyasztói e-mailek megválaszolása;
  • pénzügyi tárgyú, azon belül elsősorban fogyasztóvédelmi vonatkozású jogszabályok, azok változásai, ajánlások, etikai normák figyelemmel kísérése, a változások napi munkába történő beépítése, szükség szerint tájékoztatás készítése; 
  • részvétel az Ügyfélkapcsolati Információs Központ további feladataiban.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség;
  • proaktív és rendszerben való gondolkodás;
  • kiváló szóbeli kommunikációs készség;
  • magas szintű pénzügyi tudatosság és gondolkodásmód;
  • erős problémamegoldó készség;
  • objektív véleményalkotási készség;
  • jó együttműködési készség;
  • szoros határidők melletti precíz, önálló munkavégzés;
  • legalább középfokú angolnyelv-ismeret (szóbeli nyelvhasználatban);
  • 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

Előny lehet leendő kollégánk számára:

  • pénzügyi szektorban panaszkezelési területen szerzett tapasztalat;
  • pénzügyi szektorban, lakossági területen szerzett tapasztalat.

 

Szeretne munkájával hozzájárulni az MNB sikeréhez, valamint egy olyan szervezet tagja lenni, ahol a leginnovatívabb módszereket is megismerheti, és lehetősége van a folyamatos tanulásra és fejlődésre?

 

Amennyiben a válasza igen, örömmel fogadjuk jelentkezését!

Jelentkezési határidő: 2025. február 7.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

JELENTKEZEM