Feladatok

  • kapcsolattartás Társaságunk kiemelt ügyfélkörével (partneri egyeztetések, szerződések, teljesítésigazolások koordinációja)
  • együttműködés Társaságunk szakterületeivel
  • aktív részvétel az ügyfélkapcsolat területét érintő fejlesztések kidolgozásában és megvalósításában
  • vezetői döntés előkészítését szolgáló javaslatok tétele
  • ügyfélkapcsolati adatbázisok, nyomonkövetők naprakészen tartása
  • prezentációs anyagok, összefoglalók összeállítása

Elvárások

  • diploma
  • minimum 10 év, hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • magabiztos MS Office használat

     

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • hatékony szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • proaktív problémamegoldás
  • szakmai határozottság és érdekképviseleti képesség
  • önálló munkavégzés
  • rugalmasság, gyors alkalmazkodás változó helyzetekhez

Amit kínálunk

  • összetartó, lendületes csapat
  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
  • támogató munkahelyi légkör
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Ügyfélkapcsolat és szolgáltatásmonitoring szervezetének fő feladata a Társaság szolgáltatási katalógusának kialakítása, a szolgáltatásnyújtáshoz kapcsolódó szerződéses feladatok ellátása, a vevőközpont működtetése, valamint ügyfélkapcsolati menedzsment és piackutatási tevékenység folytatása.

Szívesen részt vennél feladatainkban és lennél csapatunk tagja? Ha szereted a változatosságot, a szakmai kihívásokat és szeretsz új dolgokat tanulni, akkor várjuk jelentkezésedet!

JELENTKEZEM