E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

Ügyfélkapcsolati munkatárs (Call Center)

Feladatok

E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős
 
Szeretnél hazánk egyik legnagyobb energiaszolgáltató cégénél dolgozni? Egy fiatalos, támogató és családias csapat része lenni?
Szeretsz más emberekkel kommunikálni személyesen, telefonon, írásban? Mindig is kiemelkedő voltál a problémák kezelésben? 
Ha ezekre a kérdésekre igen a válaszod, ne habozz elküldeni hozzánk a jelentkezésed.
 
 
A Te feladatod lesz:
  • Telefonon vagy írásban érkezett ügyféligények kezelése
  • Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: műszaki ügyekkel és hibabejelentéssel kapcsolatos tájékoztatások
  • Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg
  • Ehhez sok esetben egyeztetned szükséges, vagy önállóan döntened kell
  • Szakmailag felkészültnek kell lenned, a munkád része a szabályozások átfogó, naprakész ismerete, a változások követése

  •  
    Te vagy az ideális jelölt, ha:
  • Középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel
  • Kiváló a kommunikációd szóban és írásban
  • Ügyfélközpontú, segítőkész és empatikus vagy
  • Önállóan és csapatban is szeretsz dolgozni 
  • Pontosság, precizitás, következetesség jellemez
  • Jó vagy az összefüggések kezelésében
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak

  •  
    Előnyt jelent, ha van:
  • Ügyfélkezelési és értékesítési tapasztalatod
  • Felsőfokú végzettséged
  • SAP ismereted

  •  
    Amiért jó Nálunk dolgozni:
  • Bruttó 390.000 Ft-os havi fix jövedelem és az alábbi juttatások
  • Teljesítmény alapú éves bónusz
  • Éves bruttó 550.000 Ft Cafeteria keret 
  • Home Office lehetőség
  • Céges laptop, céges telefon magánhasználattal
  • Közel 40 különböző juttatási lehetőség és kedvezmény
  • Élet-balesetbiztosítás
  • Magánegészségügyi járóbeteg-ellátás
  • Kedvezményes áramvételezési lehetőség
  • Útiköltség-elszámolás
  • Sportolási lehetőségek támogatása
  • Fejlődésedhez és szakmai előrelépésedhez minden lehetőséget biztosítunk (szakmai tréningek, oktatások, mentor program)
  • Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

  •  
    Munkavégzés helye: Debrecen 
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
     
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
     
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

    Állás, munka területe(i):

    • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
    • Telefonos ügyfélszolgálat

    JELENTKEZEM