E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

Ügyfélkapcsolati munkatárs (Budapest)

Feladatok

E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős
 
Ügyfélszolgálati kollégáink egyben cégünk képviselői is. Képzeld magad az ügyfél helyébe. Te mikor vagy elégedett az ügyintézéssel? Legyél olyan profi E.ON munkatárs, mint amilyet te is elvárnál! Felkészültség, gyors és kedves kiszolgálás, ez a filozófiánk.
 
Feladatok
  • A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld 
  • Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés
  • Lehetőséged lesz az E.ON új, sikeres termékeinek népszerűsítésére (pl.: napelemes megoldások, elektromos töltők) 
  • Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg 
  • Ehhez sokszor kezdeményezned, egyeztetned vagy akár önállóan döntened kell 
  • A törvények, szabályozások átfogó, naprakész ismerete és a változások követése része a napi munkánknak

  •  
    Elvárások
  • Középfokú végzettség (gimnáziumi vagy szakközépiskolai érettségi)
  • Microsoft Office programok (Excel, World) felhasználói szintű ismerete
  • Önálló munkavégzés, problémamegoldás
  • Ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban
  • Teljesítményorientált szemlélet

  •  
    Előnyt jelent
  • Értékesítési tapasztalat
  • SAP ismeret

  •  
    Amit kínálunk
  • Bruttó 391.000 Ft havi fix jövedelem és az alábbi juttatások
  • Teljesítmény alapú éves bónusz (éves bér 10%-a)
  • Éves bruttó 550.000 Ft Cafeteria keret 
  • Közel 40 különböző juttatási lehetőség és kedvezmény
  • Élet-balesetbiztosítás
  • Magánegészségügyi járóbeteg-ellátás
  • Áramdíj kedvezmény
  • Útiköltség-elszámolás
  • Sportolási lehetőségek támogatása
  • Fejlődésedhez és szakmai előrelépésedhez minden lehetőséget biztosítunk (szakmai tréningek, oktatások, mentor program)
  • Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

  •  
    Szeretnénk jelezni, hogy a pályázatok feldolgozása és az első körös telefonos interjúk 2025. január közepén várhatóak.
     
     
    Munkavégzés helye: 1132 Budapest, Váci út 72.
     
    Pozíció azonosító: 231071   
     
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
     
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
     
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

    Állás, munka területe(i):

    • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
    • Személyes ügyfélszolgálat
    • Diszpécser
    • Telefonos ügyfélszolgálat

    JELENTKEZEM