Feladatok
- Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése
- Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról
- Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé
- Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése
- Kapcsolattartás futár partnerekkel, logisztikai központtal, társosztályokkal, a minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében
- Panaszok időbeni és hatékony kezelése, adminisztrációja
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség, ideális esetben üzleti/pénzügyi/logisztikai területen szerzett felsőfokú végzettség
- Ügyfélszolgálati munkatársként legalább 3 éves tapasztalat
- Magas szintű kommunikációs, kapcsolatteremtő és tárgyalási készség
- Kitűnő és eredményes angol nyelvű kommunikáció szóban és írásban
- Motivált és rugalmas a feladatok tekintetében
- Pozitív szemlélet és empátia az ügyfelek felé, magas stressztűrő képesség
- Magabiztos számítógépkezelés (Excel, Word, Outlook, webes felületek)
- Pontosság és precizitás,
- Kiemelkedő problémamegoldó képesség
Előnyt jelent
- Webáruház ügyfélszolgálatán, logisztikai területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés
- Teljes munkaidő, bejelentett főállású munkaviszony
- Szakmán belüli fejlődési lehetőség egy fiatalos, eredményorientált csapat tagjaként
- Részleges home-office lehetőség,
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség,
- Jól felszerelt, inspiráló munkahely és csapatépítő események egy nemzetközi környezetben
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
Céginformáció
Jelentkezés módja
Köszönjük !