Feladatok

Főbb feladatok:
  • Vevői és szállítói megrendelések vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, logisztikai feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a meglévő partnerekkel, bejövő telefonok és e-mailek kezelése, adatrögzítés
  • Raktárba beérkező, illetve kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő kezelése
  • Szállítással kapcsolatos dokumentumok elkészítése
  • Kimutatások, riportok határidőre történő elkészítése, karbantartása
  • Egyéb napi kereskedelmi adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

  • Angol és / vagy német nyelv kommunikációs szintű használata szóban és írásban egyaránt
  • Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete előnyt jelent
  • MS Office biztos használata
  • Jó kommunikációs és prezentációs készség
  • Jó szervezőkészség, konfliktuskezelés, rugalmasság
  • Agilis, pozitív, nyitott, elkötelezett személyiség, aki tud csapatban dolgozni
  • Képes az önálló és csapatszintű munkavégzésre egyaránt
  • Folyamat- és rendszerszemlélet

Előnyt jelent

  • Logisztikában, ügyfélkezelésben való jártasság
  • Angol/német nyelv napi szintű használata, szóban és írásban
  • Elhivatottság
  • Leinformálható referencia

Amit kínálunk

 
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Modern, fiatalos munkakörnyezet
  • Szabad hétvégék


 

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Magyarországon és Közép-Európában több mint tíz éve sikeresen működő, nemzetközi háttérrel rendelkező gyártó és disztribútor vállalat.

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után kérjük küldje el fényképes magyar és angol/német nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével.
 

JELENTKEZEM