Feladatok

  • a beérkező ügyfelek bejelentéseinek, adatmódosításainak, események regisztrálása és adminisztrációja a személyes ügyfélszolgálaton
  • bejövő ügyfél hívások fogadása
  • fogyasztói megkeresések, reklamációk, kérelmek ügyintézése
  • részvétel a kintlévőség-kezelési eljárásban
  • szerződéskötések és szerződés módosítások adminisztrálása

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség (pl.: vízügyi technikusi/pénzügyi/jogi asszisztens)
  • MS Office készségszintű felhasználói ismeretek
  • ügyfélszolgálati munkában szerzett tapasztalat
  • határozott, együttműködő és kommunikatív személyiség
  • ügyfélközpontú hozzáállás és rendszerszemlélet gondolkodásmód
  • jó problémamegoldó és helyzetfelismerő képesség

Előnyt jelent

  • közműszolgáltatónál szerzett ügyfélszolgálati, call centeri, számlázási szakmai tapasztalat
  • integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett felhasználói szintű gyakorlat
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • stabil, nagyvállalati háttér
  • cafetéria és önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • kiszámítható munkaidő
 
Munkavégzés helye: Szeged, Tisza Lajos krt. 88.

Céginformáció

A Társaság elsődleges célja Szeged és Algyő lakosságának, intézményeinek, iparának egészséges ivóvízzel való ellátása, valamint a keletkezett szennyvizek és csapadékvizek elvezetése, tisztítása és annak a természeti környezetbe történő visszavezetése.
Ügyfélszolgálatunk törekszik ügyfeleink teljes körű, magas színvonalon történő kiszolgálására, melyben egy összetartó, vállalati értékeket képviselő csapat vár TÉGED!
Köztünk a helyed, ha szeretnél a város szívében, egy jó csapat tagjaként dolgozni!

Jelentkezés módja

Jelentkezni a "Jelentkezem" gomb megnyomásával lehet. Kérjük csatolja önéletrajzát és bérigényét!

JELENTKEZEM