Feladatok

  • Szerződött ügyfeleink telefonos és e-mailes igénybejelentésének kezelése
  • Igénybejelentések jegykezelő rendszerben történő adminisztrációja
  • Mérnök kollégákkal napi szintű kapcsolattartás, egyeztetések
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, tájékoztatás az elvégzett munka státuszáról
  • Az Üzletághoz beérkező hivatalos dokumentumok adminisztrálása
  • Kimenő iratok megfogalmazása és nyilvántartása
  • Helyettesítés esetén logisztikai adminisztráció és beszerzéssel kapcsolatos feladatok elvégzése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Minimum 1-3 éves szakmai tapasztalat
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • Magas fokú felelősségérzet ügyfeleink és szolgáltatás minőségünk iránt
  • Üzleti folyamatok pontos ismerete, betartása és esetenként betartatása
  • MS Office eszközök magas szintű ismerete
  • Kitartás, terhelhetőség
  • Fejlődésre, tanulásra való nyitottság és elkötelezettség
  • Pozitív életszemlélet, nyitott személyiség, csapatmunka igénye
  • Angol nyelv alapszintű szóbeli és írásbeli ismerete

Előnyt jelent

  • Gazdálkodási ismeretek

Amit kínálunk

  • Stabil, versenyképes alapjövedelem és ösztönző rendszer
  • Kiemelkedő munkakörülmények
  • Céges telefon, laptop biztosítása
  • Fejlődési, előlépési lehetőség
  • Tapasztalt, jó hangulatú csapat, humán központú vezetők

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Társaságunk stabil, multinacionális múlttal bíró, magyar tulajdonú vállalkozás, a hazai informatikai- és infokommunikációs piac elismert szállítója. Ügyfeleink többek közt az Országos Mentőszolgálat, a Paksi Atomerőmű, az MVM Csoport, a Magyar Honvédség, az Országos Katasztrófavédelemi Főigazgatóság és a Magyar Nemzeti Bank.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a "Jelentkezem" gombra kattintva küldje el önéletrajzát a bruttó bérigény megjelölésével nekünk!

JELENTKEZEM