Feladatok

  • Segítségnyújtás a Billingo ügyfelei számára (e-mailen, telefonon és CHAT-en egyaránt)
  • Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
  • Tájékoztatásnyújtás az új termékekről, szolgáltatásokról, azok reaktív ajánlása ösztönző rendszerben
  • Kapcsolattartás a fejlesztői csapattal (ügyfél visszajelzések alapján), társterületekkel
  • Értékesítés támogatás, szolgáltatás ajánlás
  • Beérkező panaszok, megkeresések kezelése telefonon

Elvárások

  • Releváns ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban, valamint erős problémamegoldó képesség
  • Precíz, hatékony munkavégzés
  • Rugalmas hozzáállás és terhelhetőség

Előnyt jelent

  • KKV ismeret, tudás

Amit kínálunk

  • Hybrid munkavégzési lehetőség (2 nap home office lehetőség)
  • Kellemes és modern munkakörnyezet
  • Gyorsan fejlődő vevőszolgálati központban való munkavégzés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Család barát munkahely
  • Szuper csapat, és számos csapatépítő program

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Billingo hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő online üzleti platformja, ami egy digitális vállalkozói ökoszisztémaként egyedülálló megoldásokkal teszi még hatékonyabbá a vállalkozások életét. Innovatív fintech cégként komoly víziónk van: egy egész piacot akarunk megváltoztatni, emiatt törekszünk rá, hogy csak a legjobbakkal dolgozzunk! Ezért várunk téged is csapatunkba!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintás után kérlek csatold szakmai önéletrajzod!

JELENTKEZEM