BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk Kiváló Üzleti Márka kategóriában tízszeres Magyar Brands díjas, nagy múltú, tőkeerős, hazai tulajdonban álló tanácsadó cég. Szeretnél hozzájárulni a cég növekedéséhez és erősíteni piaci pozícióját? Ha kiemelkedő kommunikációs készségekkel rendelkezel, proaktív vagy és szeretsz ügyfelekkel dolgozni, várjuk jelentkezésedet az alábbi pozícióra:

Ügyfélkapcsolati menedzser

Főbb feladatok, munkák:

  • Új ügyfelek akvirálása: potenciális ügyfelek felkutatása és megszólítása különböző csatornákon, tárgyalások lebonyolítása (telefonos, személyes, online), szerződéskötések előkészítése, az értékesítési lehetőségek folyamatos bővítése.
  • Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása: Rendszeres kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, igényeik felmérése és kezelése, az ügyfél-elégedettség és ügyfélmegtartás növelése, keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása.
  • Értékesítési célok teljesítése: éves és havi értékesítési tervek megvalósítása, folyamatos eredménykövetéssel, stratégiai javaslatok kidolgozása az értékesítési célok eléréséhez.
  • Együttműködés az ágazatokkal: Szoros kooperáció a vállalat különböző területeivel az ügyféligények hatékony kiszolgálásához, ügyfél-visszajelzések közvetítése és közös megoldások kidolgozása.
  • Aktív részvétel értékesítési projektekben: kampányok szervezése és lebonyolítása, eredmények kiértékelése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Személyes értékesítésben szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Ügyfélorientált szemlélet: Kiemelt figyelem az ügyféligényekre, empátia és problémamegoldó hozzáállás.
  • Kommunikációs készség: Képes vagy meggyőzően és hatékonyan kommunikálni különböző ügyfélkörökkel.
  • Eredményorientált szemlélet: Tudatosan dolgozol a céljaid elérése érdekében, és szereted túlteljesíteni az elvárásokat.
  • Csapatmunka: Képes vagy együttműködni a kollégákkal és más ágazatokkal a közös sikerért.
  • Önállóság és proaktivitás: Rugalmasan alkalmazkodsz a változó körülményekhez, és hatékonyan szervezed a munkádat.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem: Alapbér + Jutalékrendszer
  • Cafetéria: Évi bruttó 550.000 Ft, próbaidő után időarányosan
  • Autóhasználat: Céges kulcsos autó vagy támogatott saját autóhasználat
  • Egészségbiztosítás: Medicover magánegészségügyi szolgáltatások
  • Munkaeszközök: Laptop és mobiltelefon

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Gazdasági végzettség
  • Angol nyelvtudás

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Üzletfejlesztő
  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest, XIII. kerület.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra (Home Office lehetőség megegyezés szerint).
  • Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM