Feladatok

A munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a Vodafone Vállalati hálózatában.

Elvárások

  • Közvetlen és ügyfélorientált
  • Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség, megtalálja a közös hangot a munkatársakkal, ügyfelekkel
  • Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy kommunikációs végzettség
  • Releváns szakmai gyakorlat értékesítésben illetve ügyfélkezelésben megszerzett legalább 2-3 éves tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • A vállalati irányelveknek megfelelően dolgozik
  • Jó csapatjátékos
  • Törekszik a folyamatos fejlődésre
  • Jól kezeli a változásokat
  • Higiénikus, tiszta megjelenés

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés és jutalékok
  • Extra ösztönzőkön való részvétel (pénznyeremények)
  • Céges mobiltelefon (korlátlan RED csomaggal)
  • Előrelépési és fejlődési lehetőség
  • Folyamatos ingyenes képzések, valamint tanulási lehetőségek a Vodafone University és a LinkedIn Learning segítségével

Jelentkezés módja

Amennyiben pályázatod megfelel az elvárásoknak, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, majd pedig személyes interjút követően adunk neked visszajelzést.
VÁRJUK FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZODAT !

JELENTKEZEM