T.E.L.L. Rendszerszolgáltatások Kft.

Ügyfélkapcsolati manager

A LEENDŐ MUNKATÁRS FELADATAI LESZNEK:

  • Meglévő ügyfelek dedikált kapcsolattartója leszel: kérdéseik, igényeik nálad futnak össze
  • A szolgáltatásunkhoz kapcsolódó bővítéseket, opciókat, ajánlatokat te állítod össze, és kezeled megrendeléseket
  • Számlázási, szerződéses és adminisztratív kérdésekben is segítesz
  • A szolgáltatás funkcióit megmutatod, magyarázod, segítesz a megfelelő megoldást kiválasztani
  • Szükség esetén támogatod az értékesítési csapatot (pl. ajánlatkészítés, adatbekérés, alapvető előkészítő feladatok)
  • Napi kapcsolat e-mailen és telefonon, alkalmanként személyes találkozó az ügyfeleknél

A JELÖLTTEL SZEMBEN TÁMASZTOTT ELVÁRÁSOK:

  • Ügyfélkezelési tapasztalat B2B környezetben
  • Műszaki affinitás
  • Magabiztos, világos kommunikáció — írásban és telefonon egyaránt
  • Önállóság, jó priorizálás, gyors helyzetfelismerés
  • Microsoft Office magabiztos használata
  • „B” kategóriás jogosítvány

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Stabil, magyar tulajdonú, saját fejlesztésű telematikai megoldásokkal dolgozó vállalat
  • Olyan szolgáltatás, amit valóban értékelnek az ügyfelek
  • Támogató, szakmailag erős csapat, ahol nem maradsz egyedül kérdésekkel
  • Modern eszközök, átlátható folyamatok
  • Hosszú távú, biztos szakmai irány egy növekvő iparágban

ELŐNYT JELENT:

  • IT/technikusi végzettség, flot­tamenedzsment/telematika tapasztalat, ügyféltámogatási háttér
  • Telematika/IT/SaaS területéről jössz
  • Használtál már CRM rendszert
  • Angol kommunikációs készség írásban és szóban

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gomb megnyomása után küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat.

JELENTKEZEM