BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy nemzetközi tanácsadó cégcsoport tagja, a hazai vezetési tanácsadási piac meghatározó szereplője. Küldetésük az ügyfeleik teljesítményének tartós javítása. Értékrendjük és tanácsadási filozófiájuk a szakértelem, a megbízhatóság és a megrendelői igények tiszteletén alapul.

Munkatársaik saját szakterületük legkiválóbb képviselői, akiknek folyamatos fejlődésére a cég nagy hangsúlyt fektet. Ha olyan innovatív munkahelyet keresel, amely kiemelkedő tanulási lehetőséget biztosít, ahol sokféle feladatban kipróbálhatod magad egy összeszokott csapat tagjaként, jelentkezz az alábbi pozícióra:

Ügyfélkapcsolati (CRM) munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

  • CRM rendszer Key User szerepkör betöltése,
  • Ügyfelek adatainak frissítése, új elemek felvétele,
  • Szegmentációs szűrések, leválogatások elkészítése,
  • Vállalati alaprendszerhez kapcsolódó ellenőrzési és validálási lépések,
  • Vezető kollégák támogatása kulcsfelhasználóként,
  • Rendezvények adminisztrációja Teams és MS Dynamics alkalmazásokban,
  • Webináriumok, online rendezvények támogatása,
  • Írásos kapcsolattartás ügyfelekkel és kollégákkal,
  • Hírlevél küldés támogatása, címlisták kezelése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség,
  • 1-3 éves ügyféladatbázis kezelésében szerzett tapasztalat Key User-ként,
  • MS Office programok haladó szintű ismerete (különösen az Excel függvények),
  • Középfokú angol nyelvtudás,
  • Jó kifejezőképesség szóban és írásban egyaránt,
  • Szakmailag igényes munkavégzés,
  • Folyamatos fejlődési igény.

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő fizetés és juttatási csomag,
  • Hosszútávú karrierlehetőség és szakmai fejlődés,
  • Kiemelkedő csapatszellem, csapatépítő programok,
  • Vonzó és modern munkakörnyezet a Kopaszi-gátnál,
  • Rugalmas munkavégzés és Home Office lehetőség.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest, Kopaszi-gátnál új, modern irodában.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig napi 8 óra, rugalmas beosztással.
  • Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
  • Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

JELENTKEZEM