-
Trade marketing tevékenységek éves tervezése, kivitelezése és kiértékelése
-
Trade Marketing büdzsé kezelése
-
Vásárló ösztönzési stratégia tervezése és az aktivitások menedzselése
-
Új termékek bevezetésének támogatása, disztribúció építése, in-store láthatóság koordinálása
-
Kategória menedzsment projektek menedzselése
-
Ügynökségekkel való együttműködés
-
Brand Manager-ekkel, Értékesítési kollégákkal és pénzügyi osztállyal való szoros együttműködés
-
POS anyagok, displayek tervezése a különböző csatornákra
-
Személyre szabott aktivitások tervezése és menedzselése
-
Piac és business KPI-ok monitorozása és akciótervek készítése
-
Modern és traditional trade partnereknél történő aktivitások, megjelenések menedzselése (kategória menedzsment)
-
On trade aktivitásokban történő részvétel, flag ship program menedzselése
-
Konferenciákon, rendezvényeken való részvétel
-
Folyamatfejlesztés és optimalizálás a sales növelése érdekében
Elvárások:
-
Felsőfokú végzettség
-
Minimum 3-5 év hasonló pozícióban szerzett tapasztalat (FMCG szektor - italforgalmazásból hozott előnyt jelent)
-
Értékesítési szemlélet (sales tapasztalat előny)
-
Excel, SAP, ERP magas szintű ismerete és használata
-
Folyékony angol és magyar nyelvtudás
-
Proaktív szemlélet, kiváló interperszonális készség
-
Analitikus látásmód
Egyéb információ az állásról:
Partnerem, a hazai FMCG piac egyik kiemelkedő szereplője, a szektorban szerzett tapasztalattal rendelkező Trade Marketing Manager kollégáját keresi.
A pozíció szempontjából elengedhetetlen a folyékony angol nyelvtudás és a magabiztos rendszerismeret.