A Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus levelezési címek kezelése, postai küldemények előkészítése, közreműködés a Főtitkári Titkárság irattározási feladataiban.
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Egyéb pályázati előnyök:
Az alapvető jogok biztosa - közismert nevén az ombudsman - alapjogvédelmi tevékenységet ellátó független alkotmányos szerv. Alapfeladata, hogy panaszbeadvány alapján vagy hivatalból az alapvető jogok érvényesülésével kapcsolatos visszásságokat kivizsgálja, és orvoslásuk érdekében általános vagy egyedi intézkedéseket kezdeményezzen. A biztos helyettesei révén a jövő nemzedékek érdekeinek érvényesülését és a Magyarországon élő nemzetiségek jogainak érvényesülését kíséri külön is figyelemmel.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.