Feladatok

Irodai kommunikáció, külső és belső kapcsolattartás, mindennapi logisztikai és szervezési teendők kezelése:
 

  • A beérkező posták és számlák átvétele, rendszerezése, nyilvántartása
  • A kimenő posták és küldemények előkészítése és feladása
  • A postai szolgáltatóval való kapcsolattartás az esetleges problémák gyors kezelésére
  • A csomagok és küldemények átvétele és szükség szerinti továbbítása
  • Telefonos megkeresések kezelése, információk továbbítása a megfelelő kollégák felé
  • Vendégek fogadása és reprezentáció (tárgyaló bekészítés, vendéglátás, eseti rendelések lebonyolítása)
  • Tárgyaló foglalása, rendszer kezelése
  • Futárszolgáltatás rendelése, koordináció
  • Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetőjével, gondnokkal, szerelőkkel, takarító szolgálattal, irodai problémákra (például javítások és karbantartások kezelésére) való reagálás

Szervezeti szintű adminisztrációt, iratkezelés, pénzügyi és szerződéses dokumentumok kezelése, vezetői támogatás:
 

  • Szerződés nyilvántartás kezelése (nyilvántartásba vétel, szkennelés, mentés, lefűzés)
  • Átutalásos számlák kezelése, szkennelés pénzügy részére lefűzése
  • Céges gépkocsik átíratása, nyilvántartás, dokumentumok kezelése kormányablaki ügyintézés
  • Céges gépkocsik menetlevelének kezelése, havi elszámolások aláíratása, lefűzése
  • Belépőkártya nyilvántartás vezetése, aktualizálása
  • Céges telefonlista kezelése, aktualizálása
  • Jelenléti ívek elkészítése a bérszámfejtés tábla alapján, aláíratás, lefűzés
  • Táppénzes papírok mentése bérszámfejtéshez, lefűzés
  • Kereskedelmi adminisztrációs feladatok ellátása
  • Vezérigazgató részére nyomtatások, aláíratások előkészítése, eseti asszisztencia
  • Céges rendezvények előkészítésében és szervezésében való aktív részvétel

Elvárások

 

  • Hasonló munkakörben KKV környezetben szerzett minimum 5 éves tapasztalat
  • Hatékony időgazdálkodás és udvarias kommunikáció
  • Precíz munkavégzés és pontos dokumentációkezelés
  • Képesség a feladatok önálló elvégzésére és problémák gyors megoldására
  • Több feladat egyidejű kezelése, alkalmazkodás a változó helyzetekhez
  • Tapasztalat irodai szoftverek kezelésében
  • Gyors döntéshozatal és alkalmazkodás a munkahelyi környezethez
  • Hatékony együttműködés a kollégákkal
  • Bizalmas információk kezelése és a cég iránti elkötelezettség
  • Előny: Jártasság közösségi média felületek kezelésében

Amit kínálunk

  • Innovatív, fejlődő vállalat
  • Versenyképes jövedelem
  • SZÉP kártya juttatás
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Napi 8 órás irodai munkavégzés
  • Azonnali munkakezdés

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Cardnet Csoport (Cardnet Zrt. Festipay Zrt. Cellum Zrt.) 45 000 terminált üzemeltet országszerte, szoftverfejlesztő csapata pedig bankok, kereskedők és szolgáltató cégek számára kínál innovatív fizetési megoldásokat, ezáltal a hazai piac egyik legnagyobb szolgáltatója. Évente több mint 30 millió nem banki elektronikus tranzakciót kezel. Innovatív fizetési szolgáltatási portfóliójában szerepel a fesztiválszervezők számára nyújtott kényelmes és biztonsági fizetési megoldása, plasztikkártya alapú elektronikus ajándékkártya szolgáltatása. Közép és nagyvállalatok számára nyújt személyre szabott törzsvásárlói programokat, a cég továbbá e-money és mobil vásárlási szolgáltatásokat, prepaid és postpaid alapú közműszolgáltatásokhoz kapcsolódó mérőóra feltöltési megoldásokat is kínál.

Jelentkezés módja

Amennyibe vonzónak találja a lehetőséget és szívesen lenne a csapatunk tagja a fenti feladatok elvégzésében, várjuk jelentkezését fényképes szakmai önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével a jelentkezem gombra kattintva.

JELENTKEZEM


Cégnév: Cardnet Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: