Feladatok

  • A vállalat adminisztrációs, asszisztensi és irodai feladatainak támogatása.
  • A pozíció betöltője felelős az irodai működés zökkenőmentes és hatékony működtetéséért, a vállalatvezetők és munkatársak munkájának megkönnyítéséért, valamint a kommunikáció és dokumentáció kezeléséért.
  • Különféle külső és belső kapcsolattartást szolgáló iratok, levelek, egyéb dokumentumok készítése, szerkesztése, sokszorosítása.
  • Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése.
  • Hatáskörébe tartozó szakmai ügyekben ügyintézés és levelezés folytatása
  • Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása.
     

Elvárások

  • MS Office ismerete
  • Angol nyelvismeret
  • Megbízható, precíz munkavégzés

Előnyt jelent

  • SAP gyakorlat
  • német nyelvismeret

Jelentkezés módja

Magyar és Angol nyelvű Önéletrajz

JELENTKEZEM