Feladatok

  • telefonhívások fogadása, ügyintézés (angol és magyar nyelven);
  • napi postai dokumentumok kezelése, érkeztetése, iktatása, feladása;
  • Andoc iktató program kezelése, napi használata;
  • reprezentációs és vendéglátási feladatok szervezésében és ellátásában való közreműködés;
  • nyilvántartja az egyes határidőket, szükség szerint előkészíti a tárgyalások, értekezletek anyagait;
  • szükség esetén segít a gazdasági osztály adminisztrációs munkáinak elvégzésében.

Elvárások

  • Középiskola/gimnázium,
  • Angol nyelvből társalgási szintű nyelvtudás.
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.
  • Proaktivítás és segítőkészség.
  • Kiemelkedő szervező és problémamegoldó képesség.
  • Stressztűrő képesség.
  • Pontosság és megbízhatóság.

Előnyt jelent

  • Minimum 2 év, hasonló területen végzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk

A munkaviszony időtartama:
határozott idejű, 1 évre szóló munkaviszony, hosszabbítási lehetőséggel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1143 Budapest, Hungária krt. 21.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérem csatolja fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM