Feladatok

A munkakörbe tartozó feladatok:
 

  • Ellátja az ügyiratkezelési feladatokat az Iratkezelési Szabályzatban foglaltak szerint.
  • Az ügyirat kezelési rendszerben iktatja és kiadmányozásig nyomon követi az iratok útját, szükség esetén előkeresi az előzményeket.
  • Nyomtatja és aláírásra előkészíti a dokumentumokat.
  • Elvégzi az irattározással kapcsolatos feladatokat.
  • Aláírásokat követően az iratokat a vállalatirányítási (ügykövetési) rendszerbe feltölti.
  • Figyelemmel kíséri az ügykövetési rendszerben a határidős feladatokat.
  • Biztosítja a szervezeti egységhez érkezett, illetve onnan továbbított iratok tekintetében, hogy az irat azonosítható legyen, fellelhetési helye, ügyintézési útja egyértelműen dokumentáltan követhető, ellenőrizhető és visszakereshető legyen.
  • A papíralapon közvetlenül beérkező dokumentumok érkeztetésre, digitalizálásra leadása az Iktatóba.
  • A vállalatirányítási rendszerben (ügykövetésben) és a papíralapon kimenő küldeményeknél az iratok formai követelményeknek történő vizsgálatának végrehajtása.
  • A postai úton eljuttatandó küldeményeket az iratkezelési szabályzatban rögzített módon juttatja el az iktatóba.
  • Közreműködik a dokumentumok személyi anyagban történő elhelyezésében.

Tevékenységét a Nemzetközi Osztály osztályvezetőjének közvetlen irányítása alatt végzi.

Elvárások

Pályázati feltételek:

  • Középfokú iskolai végzettség,
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • csapatmunkára alkalmasság,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret: Windows, Word, Excel.

Pályázat tartalma:

  • motivációs levél,
  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • amennyiben a pályázó a pályázatot elnyeri szükséges 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredeti példányának benyújtása.

Előnyt jelent

  • Angol nyelv ismerete,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat,
  • magas fokú számítógépes ismeret és gyakorlat,
  • titkárnői gyakorlat,
  • jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség, terhelhetőség, pontosság, rugalmasság, megbízhatóság.

Amit kínálunk

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.01.10.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.01.31.

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság pályázatot hirdet titkár(nő) munkakör betöltésére, egy éves határozott időre - további hosszabbítás lehetőségével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra
Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Pálya u. 8.

 

Céginformáció

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvényben valamint a vízügyi ágazatra vonatkozó 391/2017. (XII. 13.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
A pályázatot elektronikus úton a jelentkezem gombra kattintva, vagy levélben az Országos Vízügyi Főigazgatóság 1012 Budapest, Márvány u. 1/D. címre kell eljuttatni az „OVF Nemzetközi O - titkár(nő)” tárgy feltüntetésével.

Szakmai kérdésekben további felvilágosítás kérhető Pesel Márton a Nemzetközi Osztály vezetőjétől.
A pályázat elbírálásának rendje:
Az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés. A pályázatokat bizalmasan kezeljük, a pályázókat az eredményről írásban tájékoztatjuk. A meghirdetett munkakör eredményes pályázat esetén, 4 hónapos próbaidő kikötésével, azonnal betölthető.
 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát!

JELENTKEZEM