Feladatok

  • Titkárnői feladatok ellátása a munkaköri leírásban foglaltaknak megfelelően.
  • Adminisztrációs feladatok, adatszolgáltatási feladatok. A Főigazgatóság titkársági tevékenységében való részvétel. Iktatási, postázási, irattározási feladatok.
  • Műszakbeosztások, szabadságolási nyilvántartás naprakész vezetése.
  • Telefonok fogadása, üzenetek rögzítése, átadása.
  • Részt vesz a programok időpontjának egyeztetésében, azok nyomon követésével összefüggő feladatok ellátásában.
  • Jegyzőkönyvek, emlékeztetők, feljegyzések készítése.

Elvárások

  • Középiskolai végzettség;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret MS Office (irodai alkalmazások, PowerPoint),
  • Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Büntetlen előélet és cselekvőképesség,
  • Ügyfélkapus elérhetőség,
  • Magyar állampolgárság.

Előnyt jelent

  • Egészségügyi intézménynél szerzett tapasztalat;
  • Angol és/vagy német nyelv alapszintű ismerete;
  • Ügyviteli/ügyintéző titkár OKJ bizonyítvány;
  • Irodai asszisztens OKJ bizonyítvány.

Amit kínálunk

  • Az illetmény megállapítására és a juttatásokra az Egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló 2020. évi C. törvény rendelkezései az irányadók.

Céginformáció

www.peterfykh.hu
 

Jelentkezés módja

  • Várjuk fényképpel ellátott, szakmai önéletrajzát bruttó bérigény feltüntetésével, valamint a munkakör megnevezésével: titkárnő.

JELENTKEZEM