felkutatod és meghatározod az ügyfélpont és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket
működteted az ügyfélpont üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét
rendelkezel munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározod az ügyfélpont feladatait, számon kérsz és értékelsz
támogatod és együttműködsz a régió, üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel
kapcsolatot tartasz a regionális támogatókkal
részt veszel az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készítesz elő, összhangban a régió terveivel, felelsz az ügyfélponton belüli erőforrás gazdálkodásért
menedzseled az ügyfélpont költséggazdálkodását
nyomon követed az ügyfélpont fejlődését a térségi piacon
felelsz a Bank ügyfélpontra vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért
kezeled az ügyfélponton megoldható reklamációkat és panaszügyeket
Amire szükséged lesz a sikerhez
felsőfokú gazdasági végzettség
min. két év hasonló munkakörben megszerzett szakmai és vezetői tapasztalat
a lakossági termékek és szolgáltatások értékesítéséhez szükséges ismeretek
ügyfélközpontúság
magas színvonalú tárgyalási képesség
felelősségvállaló attitűd
megfelelő döntéshozatali képesség
eredményorientáltság
Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
fejlődj szakmailag:
már a belépéskor alapos programban vehetsz részt
közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
belső karrierutakkal támogatunk
modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
Juttatások
versenyképes jövedelem, éves teljesítmény alapú jutalom
személyre szabható cafetéria juttatások
dolgozói kedvezmények, többek között a napi bankoláshoz, és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: a lakásvásárlási elképzeléseidhez)
céges okostelefon, mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz