Területi Vezető

 

A TERÜLETI VEZETŐ FŐ CÉLJA:

A MOL-csoport 2030-as stratégiájában meghatározott célok elérése érdekében irányítja és fejleszti a területén dolgozó Területi Vezetőket, Partnereket és HOST-okat, hogy:

  • folyamatosan magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtsanak a töltőállomásokon,
  • állandóan új kihívások elé állítsák magukat a tökéletes ügyfélélmény elérése érdekében,
  • elérjék az üzleti célokat, biztosítsák a hatékony működést.

 

A KÖVETKEZŐ FELADATOK VÁRNAK RÁD:

  • A Kiskereskedelmi Területi Vezető feladata a számára kijelölt terület irányítása és a területi céloknak megfelelő operatív működési szabályok kialakítása, megvalósítása. A kijelölt területnek legalább 20, de legfeljebb 28 töltőállomásra kell kiterjednie.
  • Az kiváló kiskereskedelmi működés érdekében, biztosítva a legmagasabb kiszolgálási elvárások megvalósulását, a töltőállomásokon a Területi Vezető aktívan képviseli a vásárlók érdekeit.
  • Felelős a területéhez tartozó töltőállomások forgalmi terveinek teljesüléséért. Biztosítva a piaci részesedés megtartását, növelését, valamint az árrés és árbevétel maximalizálását.
  • A Területi Vezető feladata, hogy szakértelmével, útmutatásával, visszajelzéseivel és tanácsaival támogassa a töltőállomáson dolgozókat, hogy ők még hatékonyabban tudják a munkájukat végezni és megfeleljenek a MOL csoport által támasztott magasszintű elvárásoknak.
  • Megtervezi a területi stratégiát: meghatározza a terület maximális növekedési potenciálját, javaslatot tesz a szükséges választékra és szolgáltatásokra, nyomon követi a fő mutatószámokat és a szükséges emberi erőforrást és ellenőrzi annak megvalósulását.
  • Felelős a hatályos törvények, jogszabályok, külső előírások és belső utasítások betartásáért.
  • Biztosítja, hogy minden Partner és HOST munkavállaló a SMILE alapelveknek megfelelő képzési követelményeket és a személyes fejlődési tervét követi és teljesíti.
  • Koordinálja és ellenőrzi az auditokon feltárt eltérések javítását, továbbá részt vesz a Stage-Gate (Szakasz-Döntési pont) innovációs folyamatokban, biztosítva, hogy a területén minden átalakítás összhangban legyen a fogyasztói igényekkel, a költségkereteket is szem előtt tartva.
  • Biztosítja a hatékony kommunikációt a központ és a Partnerek között, hogy a célok és prioritások mindkét fél számára jól meghatározottak és érthetőek legyenek.

 

ELVÁRÁSOK A POZÍCIÓVAL KAPCSOLATBAN:
  • Felsőfokú vagy középfokú végzettség (kereskedelmi vagy más gazdasági területen szerzett végzettség előnyt jelent).
  • Min. 5 év kiskereskedelmi tapasztalat,
  • FMCG értékesítői tapasztalat előnyt jelent
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office, SAP ismerete előnyt jelent
  • B kategóriás jogosítvány

JELENTKEZEM