Feladatok

  • Kapcsolattartás meglévő partnerekkel
  • Új ügyfelek megkeresése, saját ügyfélkör kialakítása
  • Telefonos időpont egyeztetés és személyes tárgyalások lebonyolítása
  • Új megrendelések nyomon követése, kezelése
  • Munkakörrel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, segítségnyújtás a kereskedelmi folyamatok zökkenőmentes lebonyolításához

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (Táblázat kezelő szoftver)
  • Kereskedelmi tapasztalat, rátermettség
  • Precíz és felelősségteljes munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Kitűnő kommunikációs készség a partnerekkel
  • Jogosítvány
  • Készség önálló munkavégzésre, ugyanakkor jó csapatjátékos
  • Könnyen teremt kapcsolatokat
  • Eredményorientált személyiség
  • Kreatív problémamegoldó készség 

Előnyt jelent

  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Kereskedelmi végzettség
  • Műszaki végzettség/tapasztalat
  • B2B értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag (alapbér + jutalék + egyéb juttatások)
  • Hosszútávú munkaviszony
  • Fiatalos és dinamikus csapatban történő munkavégzés
  • Barátságos környezet és családias légkör
  • Minden, amire a sikeres munkavégzéshez szükséged van, mint autó, telefon, tablet, meglévő ügyféladatbázis, szakmai támogatás

Céginformáció

Ügyfelünk egy dinamikusan növekvő, építőipari megoldásokkal foglalkozó vállalat, amely innovatív és minőségi technológiai megoldásokat kínál ügyfeleinek.

JELENTKEZEM