Új ügyfelek megkeresése, saját ügyfélkör kialakítása
Telefonos időpont egyeztetés és személyes tárgyalások lebonyolítása
Új megrendelések nyomon követése, kezelése
Munkakörrel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, segítségnyújtás a kereskedelmi folyamatok zökkenőmentes lebonyolításához
Elvárások
Minimum középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (Táblázat kezelő szoftver)
Kereskedelmi tapasztalat, rátermettség
Precíz és felelősségteljes munkavégzés
Jó szervezőkészség
Kitűnő kommunikációs készség a partnerekkel
Jogosítvány
Készség önálló munkavégzésre, ugyanakkor jó csapatjátékos
Könnyen teremt kapcsolatokat
Eredményorientált személyiség
Kreatív problémamegoldó készség
Előnyt jelent
Középfokú angol nyelvismeret
Kereskedelmi végzettség
Műszaki végzettség/tapasztalat
B2B értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Versenyképes juttatási csomag (alapbér + jutalék + egyéb juttatások)
Hosszútávú munkaviszony
Fiatalos és dinamikus csapatban történő munkavégzés
Barátságos környezet és családias légkör
Minden, amire a sikeres munkavégzéshez szükséged van, mint autó, telefon, tablet, meglévő ügyféladatbázis, szakmai támogatás
Céginformáció
Ügyfelünk egy dinamikusan növekvő, építőipari megoldásokkal foglalkozó vállalat, amely innovatív és minőségi technológiai megoldásokat kínál ügyfeleinek.