BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy nagy múlttal rendelkező, innovatív gyártócég, amely az autó- és elektronikai ipar meghatározó szereplőjévé vált. Ha szívesen dolgoznál egy dinamikus, professzionális csapat tagjaként, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:

Termelési adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Termelési adatok rögzítése / elemzése
  • Termelési kimutatások készítése
  • Termelési dokumentáció nyomon követése
  • Létszám táblázat kezelése
  • Egyéb termelési folyamatok támogatása
  • Részvétel a gyártási folyamatok optimalizálásában, leltárakban

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 1-3 év tapasztalat termelési, adminisztratív vagy adatkezelési területen
  • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlat (pl. SAP, Oracle vagy más ERP-rendszerek)
  • Két műszakos munkarend vállalása
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Kiemelkedő Microsoft Office ismeret

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Munkába járás támogatása nettó 45 Ft./km
  • Céges buszjárat: Esztergom, Párkány, Bény, Dorog, Csolnok, Tokod, Tát, Nyergesújfalu, Annavölgy és vonzáskörzete
  • Családias hangulat
  • Stabil és megbízható nemzetközi háttér
  • Folyamatos növekedés
  • Hosszú távú munkalehetőség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • SAP ismerete

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: 2500 Esztergom
  • Munkaidő: 2 műszakban, 06:00-14:30 és 14:30-23:00 óráig.
  • Jelentkezés módja: Küldd el számunkra frissített szakmai önéletrajzodat, bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM