Érdekel a gyógyszeripari termékmarketing? Van tapasztalatod a RX és OTC termékmenedzsmenttel kapcsolatban? Csatlakozz hozzánk és az alábbi izgalmas feladatok várnak Rád:
- Felelős leszel a vállalat meghatározó vényköteles (RX) és OTC termékeinek marketing- és kommunikációs stratégiájáért, edukációs anyagok fejlesztéséért, és az ezekhez kapcsolódó éves tervek kivitelezéséért;
- Feladatod lesz:
- marketing stratégia kialakítása, éves marketingterv készítése, a marketing tevékenységek kivitelezése
- szakmai kommunikációs stratégia kialakítása, éves kommunikációs terv készítése és kivitelezése
- edukációs anyagok fejlesztése orvosok és egészségügyi szakemberek számára (cikkek, prezentációk, tanulmányok)
- együttműködés az orvoslátogató és patikalátogató csapattal
- termékmenedzserekkel, trade marketinggel és a termékinformációs csoporttal
- szakmai rendezvények, tréningek, konferenciák, szimpóziumok szervezése
- a termékportfólió piaci helyzetének elemzése, konkurencia-elemzés
- termékek ár stratégiájának kidolgozása, az árak karbantartása, a portfolió profitabilitásának folyamatos elemzése és biztosítása
- termékfejlesztési és újtermék-bevezetési javaslatok kidolgozása együttműködésben a K+F és innovációs csapattal
- termékpozícionálás és a kapcsolódó kommunikációs tevékenység menedzselése (kreatívok, ATL, BTL és online média), csomagolástervezés és kreatív anyagok fejlesztése
- a termékportfolió marketing-költségeinek tervezése, hatékony felhasználása és nyomon-követése
- folyamatos együttműködés külső (marketing kommunikációs, kreatív-, média-, piackutató ügynökségek) és belső partnerekkel (kereskedelem, trade marketing, K+F, innováció, pénzügy, ellátási lánc, PR)
- rendszeres prezentációk készítése és előadás a vállalat menedzsmentjének részére.