Ügyfélmegbízások fogadása és feldolgozása, rögzítése a rendszerbe
Árufelvétel és kiszállítás szervezése, ellenőrzése
Az ügyfél szállítmányainak folyamatos követése
A szállítmányok státuszával és esetleges problémákkal kapcsolatos információk kommunikálása ügyfél felé, azonnali javító és megelőző tevékenység megtétele vagy kezdeményezése
Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
Ügyfélpanasz fogadása, kezelése, megoldása – szükség esetén társosztályok bevonása, feladatok delegálása, eszkaláció lévén
Együttműködés a kapcsolódó társosztályokkal
Kiváló munkakapcsolat fenntartása az alvállalkozókkal
Cafeteria, bónusz
90%-ban remote munkavégzés
Motiváló munkakörnyezet a világ vezető logisztikai vállalatánál
Partnercégünk évről-évre Európa TOP munkáltatója
Hosszútávú lehetőség, személyre szabott fejlődési tervvel
Céges laptop és mobiltelefon
Modern, jól felszerelt iroda, masszázsfotel, pihenő szoba, ping-pong asztal, vízautomata
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | 83486a |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Tanner Fanni |
Jelentkezés telefonon: | +36202296262 |
Jelentkezés online: | [email protected] |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |