Feladatok:

  • Ügyfélmegbízások fogadása és feldolgozása, rögzítése a rendszerbe

  • Árufelvétel és kiszállítás szervezése, ellenőrzése

  • Az ügyfél szállítmányainak folyamatos követése

  • A szállítmányok státuszával és esetleges problémákkal kapcsolatos információk kommunikálása ügyfél felé, azonnali javító és megelőző tevékenység megtétele vagy kezdeményezése

  • Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása

  • Ügyfélpanasz fogadása, kezelése, megoldása – szükség esetén társosztályok bevonása, feladatok delegálása, eszkaláció lévén

  • Együttműködés a kapcsolódó társosztályokkal

  • Kiváló munkakapcsolat fenntartása az alvállalkozókkal

Amit kínálunk:

  • Cafeteria, bónusz

  • 90%-ban remote munkavégzés

  • Motiváló munkakörnyezet a világ vezető logisztikai vállalatánál

  • Partnercégünk évről-évre Európa TOP munkáltatója

  • Hosszútávú lehetőség, személyre szabott fejlődési tervvel

  • Céges laptop és mobiltelefon

  • Modern, jól felszerelt iroda, masszázsfotel, pihenő szoba, ping-pong asztal, vízautomata

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: 83486a
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Tanner Fanni
Jelentkezés telefonon: +36202296262
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: