Dome Facility Services Kft.

Dome Facility Services Group Kft.

Professzionalizmus, Piacorientáció, Partnerség, Emberközpontúság

Csatlakozz hozzánk!

Tender menedzser

munkatársat keresünk az FM szakma élvonalában

Kompetencia központ ágazatunkba keresünk olyan üzleti szemlélettel rendelkező, önálló, proaktív projekt menedzsert, akinek átfogó ismerete van az FM piacról és képes egy tender folyamatot az indulástól a befejezésig teljeskörűen kontrollálni.

A tökéletes jelölt győztes hozzáállású, nyerni akaró személy, aki képes kihozni a szolgáltatói tenderekből a maximumot, magas nyerési rátával dolgozik és mind az ügyféllel mind pedig a társosztályokkal asszertív módon kommunikál és együttműködik.

Feladatok:

  • Beérkező tenderek (Szolgáltatói) teljeskörű menedzselése
  • Kapcsolattartás a Kiíróval (Megrendelő) a teljes pályázati folyamat alatt
  • Pályázati anyagok előkészítése és szakmai összeállítása, kalkulációk vevőigényre szabása; versenyképes ajánlatok elkészítése
  • A pályázati folyamatban résztvevő erőforrás allokáció, feladatkiosztás, számonkérés, ellenőrzés
  • Együttműködés az értékesítéssel, árazókkal, más társosztályokkal, támogató funkciókkal
  • Tender adminisztráció
  • Bejárások szervezése, helyszíni egyeztetések lebonyolítása, aktív részvétellel
  • Tender adatbázis építés, piaci elemzések

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (gazdasági/mérnöki végzettség)
  • Az FM piac átfogó ismerete
  • Pályázatok kezelésében, menedzselésében és projektmenedzsmentben szerzett releváns tapasztalat
  • Megrendelői és szolgáltatói oldali tapasztalat
  • Magasfokú precizitás
  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
  • Microsoft Office magas szintű ismerete (PowerPoint és Excel)
  • B kategóriás jogosítvány

Előny:

  • Jól kommunikálsz angolul vagy németül;
  • Rendelkezel teljeskörű műszaki üzemeltetésben szerzett tapasztalattal;
  • Dolgoztál már ipari szegmensben;
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készséged van;
  • Azonnal tudsz kezdeni.

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Vállalati gépkocsi magán használatra is
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszútávú lehetőség egy stabil, magyar tulajdonú vállalatcsoportnál

Elvárt személyes tulajdonságok:

  • Minőségorientált hozzáállás
  • Szolgáltatói attitűd
  • Üzleti szemlélet, stratégiai gondolkodás
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Vezetői készségek és kompetenciák

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Projektmenedzsment

JELENTKEZEM