Feladatok

  • Bejövő hívások, e-mailek kezelése
  • Ügyfelekkel történő telefonos kapcsolattartás (nem értékesítés)
  • Ügyfelek felmerülő kérdéseinek megválaszolása, panaszkezelés
  • Ügyfelek professzionális kiszolgálása
  • Hívásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

·        Kiemelkedő a kommunikációs készséged
·        Csapatjátékos vagy, de képes az önálló munkavégzésre is
·        Igényes vagy munkád minőségére
·        Siker- és eredményorientált vagy
·        Vonz a versenykörnyezet, folyamatosan keresed a lehetőségeket a fejlődésre
 

Előnyt jelent

Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

·        Stabil, biztos, hosszú távú karriert kínálunk
·        Sokszínű, változatos szakmai kihívások és feladatok várnak Rád
·        Fiatalos, lendületes, összetartó csapat tagja lehetsz
·        Mentorprogramot és jó hangulatú tréningeket szervezünk
·        Ha jól végzed a munkád, és vezetői ambícióid vannak, úgy lesz lehetőséged az előrelépésre!

Munkahelyi extrák

Céginformáció

A United Call Centers (UCC) vezető szerepet tölt be a contact centerek területén, a hagyományos bejövő ügyfélszolgálattól kezdve egészen a telefonos értékesítésig, több mint 40 nyelven, 30 országban, mindezt a legmodernebb, saját fejlesztésű mesterséges intelligencia alapú eszközökkel támogatva.

JELENTKEZEM