Feladatok

  • Telefonos ügyfélszolgálati feladatok elvégzése,
  • Bejövő hívások fogadása,
  • Szükség esetén kimenő hívások indítása,
  • Meglévő biztosítási szerződésekről tájékoztatás nyújtása,
  • Biztosítások megkötése igény szerint,
  • Szerződés és személyes adatok módosítása,
  • Káresemények rögzítése.

Elvárások

  • Középfokú végzettség,
  • Számítógépes felhasználói ismeretek,
  • Nyelvtudás nem szükséges,
  • 1-3 év call center tapasztalat.

Előnyt jelent

  • Több éves call centerben töltött idő,
  • Biztosítói tapasztalat, biztosítási termékek ismerete.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség, versenyképes fizetés.

Céginformáció

A Dialog Plusz Számítástechnikai Kft-t 1991. óta az adatfeldolgozás, munkaerő-kölcsönzés és –közvetítés, telefonos és személyes ügyfélszolgálat területén végzi szolgáltatását. Fő tevékenységi területünk a banki, biztosítási és szolgáltatási szektor. Célunk, hogy partnereinket hozzásegítsük a minőségi, hatékony és gazdaságos munkaerő-állomány biztosításához.
Biztosító társaság részére biztosítunk munkaerőt hossztávra.

Jelentkezés módja

Kérjük magyar nyelvű önéletrajzukat küldjék meg telefonos elérhetőségükkel együtt.

JELENTKEZEM