content-header

te & k&h

  • ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
  • tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés);
  • számlainformáció, panaszkezelés;
  • fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
  • beérkező e-mailek, chatek megválaszolása

amire szükséged lesz a sikerhez

  • minimum középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

előny

  • biztosítási ismeretek,
  • call centerben, telefonos munkakörben szerzett tapasztalat.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

JELENTKEZEM