Feladatok

  • OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban.
  • Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben.
  • Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés.
  • Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek, változások elsajátításával.
  • Együttműködés munkatársaival/vezetőivel/társszervezetekkel/külső partnerekkel.
  • Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó ismerete, alkalmazása.

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett releváns 1-3 év tapasztalat
  • WINDOWS és MS Office ismeret
  • Problémamegoldó készség
  • Ügyfélorientáltság 

Előnyt jelent

  • SAP ügyfélkezelési modul használatában szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően
  • Kiemelkedő premizálási rendszer
  • Egyénre szabható éves cafeteria keret
  • Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
  • Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben

JELENTKEZEM