![](https://www.profession.hu/images/sablon/3/4/7479593_no.jpg)
telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Te & K&H
- ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
- tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés);
- számlainformáció, panaszkezelés;
- fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
- beérkező e-mailek, chatek megválaszolása.
Amire szükséged lesz a sikerhez
- minimum középfokú végzettség,
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
Előny
- biztosítási ismeretek,
- call centerben, telefonos munkakörben szerzett tapasztalat.
Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
Juttatások
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- heti 1-2 nap home office lehetőség betanulás után
Sector(s):
- Client Services, Customer Services
- Call Center Services
![](https://www.profession.hu/images/sablon/4/1/6225608_3x3.png)