K&H Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság

telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Te & K&H

feladataid lesznek:
  • bejövő hívásfogadás: a biztosító termékeivel kapcsolatos számlázási adatok, adatváltozások, reklamáció kezelés és kárinformáció nyújtása stb. (nincs értékesítési feladat);
  • ügyfélkérések alapján dokumentumok kiküldése elektronikus úton,
  • adatváltozások bejelentését követően a rendszerben a tranzakciók végrehajtása;
  • online chat funkción keresztüli ügyfélkiszolgálás.

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • minimum középfokú végzettség (érettségi),
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ügyfélközpontú hozzáállás,
  • jó problémamegoldás,
  • tanulási hajlandóság,
  • minőségi munkavégzés.

Előny

  • biztosítási ismeretek,
  • telefonos ügyfélszolgálaton, call centerben szerzett tapasztalat.

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag: közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád, rendszeres visszajelzést ad
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • betanulást követően heti 2 nap home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

JELENTKEZEM