Feladatok

  • Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, a kérdések pontos és udvarias megválaszolása 
  • Panaszkezelés és probléma megoldás
  • Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
  • Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése

Elvárások

  • Középfokú iskolai végzettség (érettségi bizonyítvány)
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Ügyfélközpontúság és lojalitás
  • Önálló és hatékony munkavégzés
  • Stressztűrő képesség

Előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú, biztos munkalehetőséget
  • Munkabéren felül cafeteria juttatást
  • Csoportos élet- és balesetbiztosítást
  • Rugalmas munkavégzés lehetőségét
  • Barátságos, támogató légkört
  • Változatos feladatokat, fejlődési lehetőséget
  • Komplex mentorálási, és oktatási folyamat előzi meg a hívások fogadását
  • Munkád során folyamatos szakmai és emberi támogatást nyújtunk kollégáinknak

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

A Díjbeszedő Cégcsoport a hazai szolgáltatói szféra egyik legnagyobb integráltan működő vállalatcsoportja, a közüzemi díjak számlázásában és beszedésében. Eredményeinket 75 év távlatában jegyezzük, amelynek köszönhetően komplex szakmai tudással és tapasztalattal végezzük tevékenységünket. Jelenleg Ügyfélszolgálati Osztályunkra keressük új kollégánkat.

 

Munkaidő

Átlagosan heti 40 óra, napi 8 óra munkavégzés, az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében általában 07:50-16:10-ig, havonta 2 alkalommal 11:40-20:00-ig.

Jelentkezés módja

Releváns tapasztalataidat kiemelő, fizetési igénnyel ellátott, fényképes szakmai önéletrajzodat a lenti "Jelentkezem gombra kattintva várjuk!

JELENTKEZEM