Technical support engineer- Műszaki támogatási mérnök
Haladó szintű hibaelhárítási módszerek alkalmazásával egyedi megoldások nyújtása az ügyfelek részére
Az ügyfelekkel történő interakciók során velük együttműködve a problémát kiváltó ok megtalálása
A Cloud csapattal együttműködve az ügyfél problémájának reprodukálása és megoldása
Ügyféltámogatási tapasztalatok megosztása a kollégákkal a szolgáltatás javítása érdekében
A támogatási folyamatok és ügyfélélmény fejlesztésére irányuló projektek vezetése
Kritikus, összetett, többféle Cloud szolgáltatást érintő ügyfélproblémák megoldása
Új kollégák betanítása, képzések tartása, a csapatot segítő eszközök és szkriptek írása, a vezetőséggel együttműködve a folyamatok fejlesztése és stratégiai kezdeményezések lebonyolítása
Kiberbiztonsági, big data, AI, adatbázis, docker, kódolási tapasztalat
Munkába járás támogatása (BKK utazási bérlet)
SZÉP kártya
Magán egészségbiztosítás (Medicover)
Home office
Rendszeres csapatépítő programok
Könnyen megközelíthető, modern munkakörülmények Budapest belvárosában (kerékpárosbarát munkahely)
Ingyenes parkolási lehetőség
Fiatal és motivált csapat
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | afb584 |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Marthy Gergely |
Jelentkezés telefonon: | +36202717425 |
Jelentkezés online: | marthy.gergely@pannonjob.hu |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |