Technical support engineer- Műszaki támogatási mérnök

Feladatok:

  • Haladó szintű hibaelhárítási módszerek alkalmazásával egyedi megoldások nyújtása az ügyfelek részére

  • Az ügyfelekkel történő interakciók során velük együttműködve a problémát kiváltó ok megtalálása

  • A Cloud csapattal együttműködve az ügyfél problémájának reprodukálása és megoldása

  • Ügyféltámogatási tapasztalatok megosztása a kollégákkal a szolgáltatás javítása érdekében

  • A támogatási folyamatok és ügyfélélmény fejlesztésére irányuló projektek vezetése

  • Kritikus, összetett, többféle Cloud szolgáltatást érintő ügyfélproblémák megoldása

  • Új kollégák betanítása, képzések tartása, a csapatot segítő eszközök és szkriptek írása, a vezetőséggel együttműködve a folyamatok fejlesztése és stratégiai kezdeményezések lebonyolítása

Elvárások:

  • Kiberbiztonsági, big data, AI, adatbázis, docker, kódolási tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Munkába járás támogatása (BKK utazási bérlet)

  • SZÉP kártya

  • Magán egészségbiztosítás (Medicover)

  • Home office

  • Rendszeres csapatépítő programok

  • Könnyen megközelíthető, modern munkakörülmények Budapest belvárosában (kerékpárosbarát munkahely)

  • Ingyenes parkolási lehetőség

  • Fiatal és motivált csapat

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: afb584
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Marthy Gergely
Jelentkezés telefonon: +36202717425
Jelentkezés online: marthy.gergely@pannonjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: