Feladatok

  • Kezelt ingatlanok komplex műszaki üzemeltetési tevékenységének megszervezése, felügyelete, az ebből adódó feladatok ellátása;
  • Bérbeadások elősegítése (műszaki kérdések tisztázása);
  • Műszaki kérdéseket illetően bérlőkkel való kapcsolattartás;
  • Házirend betartásának ellenőrzése;
  • Az ingatlanok negyedéves bejárása, a bejárás tapasztalatainak fényképes dokumentálása és jegyzőkönyvezése;
  • Biztosítási események koordinációja, káresemények, kárrendezések és ezzel kapcsolatos helyreállítások ellátása;
  • Közüzemi fogyasztások követése, óraállás, kiértékelés: esetenkénti nagy eltérések okának felderítése;
  • Kapcsolattartás a közüzemi szolgáltatókkal és alvállalkozókkal;
  • Ingatlanüzemeltetési szolgáltatások tendereztetése, alávállalkozók biztosítása;
  • FM szolgáltatók szervezése, koordinálása, ellenőrzése;
  • Jogszabályok betartásának ellenőrzése, jogszabályi változások figyelemmel kísérése;
  • Javítási és kiépítési munkálatok megszervezése, felügyelete;
  • Megelőző karbantartás szervezése és eseti javítások koordinálása, ellenőrzése. A karbantartásokhoz és eseti javításokhoz kapcsolódó szerződések előkészítése;
  • Rendszeres műszaki jelentések, kimutatások elkészítése;
  • Bérlői hibabejelentő felület kezelése, javítási reakcióidők nyomon követése;
  • Részvétel a kezelt ingatlanok éves beruházási, üzemeltetési és költségvetési tervének elkészítésében;
  • Közreműködés a kezelt ingatlanok éves üzemeltetési költségelszámolásában;
  • Energiamenedzsment, energia-beszerzési tenderekkel kapcsolatos ügyintézések támogatása;
  • Project management és Energetikus feladatok támogatása.

Elvárások

  • Műszaki manager munkakörben, kereskedelmi ingatlanokon eltöltött több éves szakmai tapasztalat;
  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Ingatlanpiac naprakész ismerete;
  • Kommunikációképes angol nyelvismeret (szóban és írásban).

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződéssel várunk; 
  • Versenyképes bérezést kínálunk; 
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz; 
  • Home officera is van lehetőség; 
  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk; 
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk; 
  • Családbarát munkahely vagyunk; 
  • Mobiltelefont és cafeteriát is biztosítunk. 

Munkavégzés helye: XIII. kerület, Green House irodaház. 

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő Zrt 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keresünk az Alapkezelő tulajdonában levő, Ingatlankezelési szolgáltatást végző Grandum Ingatlankezelő Kft. cégünkbe Technical Property Manager munkatársat.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát! 

JELENTKEZEM