Technical Account Manager pozícióba

Feladatok:

  • Kulcsfontosságú ügyfelek E2E értékesítés utáni kezelése, szolgáltatási tevékenységek biztosítása (belépés, migrációs projektek, képzés, frissítések, hibamegoldás utánkövetése, stb.)

  • Az ügyfelekhez tartozó fiókok működéséhez szükséges műveletek elvégzése (ügyfélszolgálati jelentés, ügyféllátogatás, erőforrás-használati elemzés, optimalizálási javaslatok, stb.)

  • Szolgáltatás indítás, migrációs támogatás és ügyfélhozzáférés biztosítása

  • A projekt végig követése az indítástól az átadásig

  • Az ügyfelek, kollégák és felhőszolgáltatási vezetők által felvetett problémák és követelmények hatékony kezelése

  • A legfontosabb követelmények rendszeres azonosítása és felülvizsgálata, megoldásuk és bevezetésük mihamarabbi biztosítása

  • Együttműködés a társosztályokkal

Elvárások:

  • Tapasztalat a főbb felhőszolgáltatók O&M ügyfélszolgálatában (AWS, Azure, Google Cloud)

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés

  • Cafeteria

  • BKK bérlet térítés

  • Medicover biztosítás

  • Nemzetközi környezet

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.


Referenciaszám: a82dfd
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Tanner Fanni
Jelentkezés telefonon: +36202296262
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: