Technical Account Manager pozícióba
Kulcsfontosságú ügyfelek E2E értékesítés utáni kezelése, szolgáltatási tevékenységek biztosítása (belépés, migrációs projektek, képzés, frissítések, hibamegoldás utánkövetése, stb.)
Az ügyfelekhez tartozó fiókok működéséhez szükséges műveletek elvégzése (ügyfélszolgálati jelentés, ügyféllátogatás, erőforrás-használati elemzés, optimalizálási javaslatok, stb.)
Szolgáltatás indítás, migrációs támogatás és ügyfélhozzáférés biztosítása
A projekt végig követése az indítástól az átadásig
Az ügyfelek, kollégák és felhőszolgáltatási vezetők által felvetett problémák és követelmények hatékony kezelése
A legfontosabb követelmények rendszeres azonosítása és felülvizsgálata, megoldásuk és bevezetésük mihamarabbi biztosítása
Együttműködés a társosztályokkal
Tapasztalat a főbb felhőszolgáltatók O&M ügyfélszolgálatában (AWS, Azure, Google Cloud)
Versenyképes bérezés
Cafeteria
BKK bérlet térítés
Medicover biztosítás
Nemzetközi környezet
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | a82dfd |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Tanner Fanni |
Jelentkezés telefonon: | +36202296262 |
Jelentkezés online: | [email protected] |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |