Feladatok

  • Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel
  • Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása
  • Műszaknapló napi szintű pontos vezetése
  • CRM rendszer vezetése
  • Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítása

Elvárások

  • Középiskolai érettségi
  • Számítógépes ismeretek, minimum erős felhasználói szintje
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Biztonságtechnikai területen szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel
  • CRM rendszer ismerete előny, de nem feltétel
  • Ügyfélszolgálati, front Office tapasztalat szintén előnyt jelent

Amit kínálunk

  • 12 órás váltott munkarend: 06:00-18:00, illetve 18:00-06:00 (15 munkanap)
  • 24/48 órás váltott munkarend: 06:00-6:00 (10 munkanap)
  • Fiatalos, jókedvű csapat
  • Versenyképes fizetés – nettó 255.000-350.000,-Ft/hó
  • Éjszakai pótlék
  • Bejárási támogatás
  • Nyitott fülek új ötletekre és a folyamatok javítására

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Masszázs

JELENTKEZEM