Szolgáltatás referens és adatrögzítő

Pest megye

Feladatok

  • Az új és meglévő szolgáltatáshoz kapcsolódó tesztelési feladatok, tesztnaplók készítése és vezetése.
  • Ügyfélszolgálat támogatása felmerülő szakmai kérdésekben.
  • Adatrögzítői feladatok ellátása.

Elvárások

  • Minimum 1-3 éves munkatapasztalat hasonló területen.
  • Lelkes, motiváló személyiség.
  • Magabiztos problémamegoldó és kommunikációs képesség.
  • Megbízható, önálló, precíz munkavégzés, elkötelezettség.
  • A cég szolgáltatásainak magas szintű ismerete (a betanulási idő alatt és a későbbiekben is biztosítjuk a szenior kollégák általi folyamatos támogatást).

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség előny.
  • Pénzügyi, számviteli érdeklődés, logikus gondolkodás és rendszerszemlélet.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség teljes munkaidőben egy 30 éve stabilan működő, piacvezető vállalatnál.
  • Modern, tiszta, ergonomikus környezet.
  • Hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása.
  • Távoli munkavégzésre (home office) van lehetőség a belső szabályoknak megfelelően (Irodánk Budapesten a XIII. kerületben található);
  • Dinamikus, fiatal, elkötelezett és összetartó csapat;
  • Versenyképes havi alapjövedelem.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Opten Informatikai Kft. Magyarország meghatározó céginformációs szolgáltatója. Pontos, naprakész, széleskörű cégadatbázisokkal és szolgáltatásokkal támogatjuk több ezer céges partnerünket a legkisebb vállalkozásoktól a legnagyobbakig.

Jelentkezés módja

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát fizetési igénye megjelölésével kérjük küldje el a "Jelentkezem" gomb segítségével.

JELENTKEZEM


Cégnév: OPTEN KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: