Generali Biztosító Zrt.

Családbarát munkahely

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Genertel Biztosító Zrt. tagvállalatunk IT Szervezési területe

Szolgáltatás menedzser

munkatársat keres.

Feladataid lesznek:

  • az IT terület által nyújtott szolgáltatások minőségi kontrolljának és változáskezelésének biztosítása,
  • kapcsolattartás a Generali oldali szolgáltatásmenedzserekkel, Generali által nyújtott szolgáltatások általános felügyelete,
  • feladatok azonosítása, adminisztrációja, szolgáltatások továbbfejlesztésének kezdeményezése,
  • IT auditokon, egyeztetéseken való részvétel, elvégzendő feladatok koordinálása, információk összegyűjtése és leadása,
  • belső ellenőrzéseken az IT terület képviselete, a megállapított feladatok összegyűjtése, végrehajtásának koordinálása,
  • kockázatkezelési területtől érkező megkeresések esetén információk megadása,
  • információ biztonsági terület támogatása,
  • IT szabályzatok karbantartása, intézkedés annak rendszeres felülvizsgálatáról az érintett szakterületekkel,
  • részvétel a Felhő szolgáltatásokhoz kapcsolódó szabályozói környezet kialakításában a Generalival közösen,
  • Genertel szolgáltatás katalógus - IT szolgáltatások adminisztratív kezelése, kapcsolódó igények feldolgozása,
  • időszakos felügyeleti adatszolgáltatás biztosítása,
  • kapcsolattartás társterületekkel.

Kit keresünk?

Közénk tartozol, ha:

  • fontos számodra az ügyfelek elégedettsége és az ügyfelek szemszögéből vizsgálod a folyamatokat,
  • tudsz önállóan dolgozni és nem okoz problémát, ha egyszerre több területtel kell együttműködni a célok elérése érdekében,
  • mersz kezdeményezni a szolgáltatások színvonalának vagy hatékonyságának növelése céljából,
  • jó problémamegoldó készséggel bírsz,
  • magabiztos és aktív középszintű angol nyelvtudásod van, elsősorban írásban.

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • főiskolai/egyetemi végzettséggel bírsz,
  • pénzügyi nagyvállalati környezetben, informatikai területen szereztél munkatapasztalatot és projektvezetési gyakorlatod van,
  • ITIL ismeretekkel rendelkezel,
  • haladó szinten tudsz dolgozni Excel-lel és Sharepoint-al.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Váci úti székházában (1132 Budapest, Váci út 36-38.).
  • Rugalmasság - hibrid munkavégzés, heti több nap home office lehetőséggel (1-2 nap irodai munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Családbarát munkahelyként - a rugalmasság mellett dedikált programokkal és támogatással is segítjük kollégáinkat.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Sport és kikapcsolódás - ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Étkezés - ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT, Telecom vezető
  • Rendszerüzemeltető

JELENTKEZEM