Feladatok
- Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, ügyfél elégedettség maximális szinten tartása
- Munkafelvételi folyamat lebonyolítása, a hozzátartozó előjegyzés-kezelés elvégzése
- Javítási feladatok ütemezése, követés
- Ügyféligények rögzítése, probléma feltárás és tanácsadás, munkakörhöz kapcsolódó többletértékesítés
- Az ügyfelek folyamatos tájékoztatása a javítási folyamat során
- Árajánlatok készítése
- Flottás ügyfelek szervizelésének teljes körű lebonyolítása
- Elvégzett javítások minőségének ellenőrzése, gépkocsi átadása
- A tevékenységhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása
- a szabványok ismerete, betartása és betartatása
- márkaszerviz vezetése, teljes körű gyakorlati és elméleti irányítása
Elvárások
- Legalább középfokú műszaki végzettség
- Kiváló rendszerlátó képesség, a munkafolyamatok gyors átlátása
- Jó szervező- és problémamegoldó készség
- Kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontú beállítottság
- Terhelhetőség, magas stressz tűrő képesség
- Együttműködő, motivált, megbízható személyiség
- Felhasználói szintű számítás-technikai ismeretek
- B kategoriás jogositvány
Előnyt jelent
- Márkaszervizben szerzett tapasztalat
- Német és/vagy angol kommunikációs szintű nyelvismere
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű alkalmazotti státusz
- Felelősségteljes, változatos feladatok
- Stabil és megbízható vállalati háttér
- Rendszeres szakmai képzés
- Versenyképes jövedelem
- Kiváló munkakörülmények
- Fiatalos csapat
Céginformáció
- A CarNet FOR-TOP Kft. Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megye meghatározó Márkakereskedése és -szervize, mindkét megye hivatalos FORD, PEUGEOT és CITROEN Márkaképviselete. A CarNet Csoport tagjaként Győrben, Sopronban és Tatabányán összesen 3 telephelyet működtet 100 fős létszámmal.