A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseiken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatást nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra valamint a biztonságra vonatkozó megoldások.
Feladatok:
- Részvétel a szerviztevékenységben
- Dedikált ügyfelekhez kapcsolódó javítások nyomon követése
- Részvétel a javítási folyamatokban a technikusokkal, később önállóan
- A felmerülő adminisztráció pontos és naprakész vezetése a határidők betartása mellett
- Telepített szoftverek felügyelete, adminisztrációja
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfél szolgáltatásfelelőseivel, részvétel megbeszéléseken
- Szakmai ismeretek elsajátítása: képzéseken való részvétel, önálló tanulás, valamint képesítések megszerzése
- A feladatok komplexitásától függően problémák önálló megoldása, vagy továbbítása a szenior kollégák felé
Elvárások:
- Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok műszaki vagy informatikai területen min. 1,5-2 évig
- Alapszintű informatikai ismeretek (hálózati, operációs rendszerek , Windows, Linux, szerver alapismeretek)
- Angol nyelv kommunikációs szinten
Előnyt jelent:
- Hasonló területén szerzett tapasztalat