Meglévő ügyfelek magasszintű kiszolgálása, további támogató megoldások ismerete, értékesítés elősegítése
Kapcsolódó adminisztráció elvégzése
Munkavégzés helye Székesfehérvár, Fejér megye és környéke
Elvárások
Középfokú végzettség
„B” kategóriás vezetői engedély és vezetési gyakorlat
MS Office irodai alkalmazások ismerete
Precíz, felelősségteljes munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Magasfokú ügyfélorientáció
Elfogadunk pályakezdő jelentkezéseket
Előnyt jelent
Windows környezet ismeret
IT érdeklődési kör
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Székesfehérvár és vonzáskörzete lakhely
Angol nyelv legalább alapfokú ismerete
Amit kínálunk
Versenyképes fizetés
Hosszútávú munkalehetőség
Általános munkarend (H-P 7:45-16:45)
Céges autó
Mobiltelefon, notebook
Változatos munka
Kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
Fiatalos, dinamikus, támogató munkakörnyezet
Munkahelyi extrák
Céges rendezvények
Kerékpártároló
Parkoló
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Az innovatív Alba-Kontakt Plusz Irodatechnika Kft.-ről: Több mint 28 éve stabil fejlődő vállalkozás vagyunk. Fejér megyében piacvezető pozícióban, az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújtunk. A dokumentum nyomtatás területén digitális rendszereink mellett szoftveres megoldásokat kínálunk, továbbá üzleti tanácsadással és képzésekkel támogatjuk ügyfeleinket.
Jelentkezés módja
Ha érdekel az álláslehetőség, küldd el fényképes önéletrajzodat. Vátjuk jelentkezésed!