Feladatok

  • Ügyfelek telephelyén történő multifunkciós irodatechnikai géppark javítása, karbantartási feladatainak ellátása
  • Multifunkciós eszközök meghibásodásainak megszüntetése, hálózatba illesztése
  • Irodatechnikai szoftveres megoldások telepítése, konfigurálása, üzemeltetése
  • Meglévő ügyfelek magasszintű kiszolgálása, további támogató megoldások ismerete, értékesítés elősegítése
  • Kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Munkavégzés helye Székesfehérvár, Fejér megye és környéke

Elvárások

  • Középfokú végzettség 
  • „B” kategóriás vezetői engedély és vezetési gyakorlat
  • MS Office  irodai alkalmazások ismerete
  • Precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Magasfokú ügyfélorientáció
  • Elfogadunk pályakezdő jelentkezéseket

Előnyt jelent

  • Windows környezet ismeret
  • IT érdeklődési kör
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Székesfehérvár és vonzáskörzete lakhely
  • Angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Általános munkarend (H-P 7:45-16:45)
  • Céges autó
  • Mobiltelefon, notebook
  • Változatos munka
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
  • Fiatalos, dinamikus, támogató munkakörnyezet

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

  • Az innovatív Alba-Kontakt Plusz Irodatechnika Kft.-ről:
    Több mint 28 éve stabil fejlődő vállalkozás vagyunk.  Fejér megyében piacvezető pozícióban, az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT  szolgáltatásokat nyújtunk. A dokumentum nyomtatás területén digitális rendszereink mellett szoftveres megoldásokat kínálunk, továbbá üzleti tanácsadással és képzésekkel támogatjuk ügyfeleinket.

Jelentkezés módja

Ha érdekel az álláslehetőség, küldd el fényképes önéletrajzodat.
Vátjuk jelentkezésed!

JELENTKEZEM