Feladatok

- Ügyfeleink telephelyén lévő nyomtatók és multifunkciós eszközök üzemeltetésének felügyelete,
- Szerviz folyamatok elvégzése (javítások, karbantartások, eszközök üzembe helyezése/leszerelése, felújítása),
- A feladathoz kapcsolódó adminisztrációs teendők ellátása,
- Fejlesztési és hatékonysági javaslatok az eszközpark összetételével és a felhasználói szokásokkal, folyamatokkal kapcsolatban.
 

Elvárások

- Középfokú végzettség,
- Jó kommunikációs képesség,
- Jó műszaki problémamegoldó készség,
- Részben önálló, részben csapatban történő munkavégzés,
- "B" kategóriás jogosítvány,
- Igényes, irodai környezetre alkalmas megjelenés.

Előnyt jelent

- Nyomtatók és multifunkciós eszközök javításában szerzett gyakorlat,
- Alapfokú angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

- Versenyképes, piaci sztenderdeknél magasabb fizetés,
- Változatos munkakör és feladatok,
- Folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség,
- Céges telefon, laptop, autó használata,
- Hosszú távú munkalehetőség,
- Modern munkakörnyezet,
- Kis létszámú csapat, barátságos környezet.

Céginformáció

A  ManOPen Irodatechnikai Kft. országszerte több, mint 6 000 db nyomtató és multifunkciós eszköz üzemeltetője. Cégünk új csapattagot keres Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyei területére, szerviztechnikus munkakörbe.

JELENTKEZEM