Feladatok:

  • Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése
  • Hatékony munkaszervezés
  • Garanciális ügyek intézése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

Ideális jelölt vagy, ha:

  • Minimum középfokú végzettséged van
  • Rendelkezel legalább 1 év szakmai tapasztalattal szervizadminisztrációs vagy szervizasszisztensi területen, autószervizben vagy autókereskedelmi környezetben
  • Középszintű angol vagy német nyelvtudással rendelkezel
  • Van „B” kategóriás jogosítványod
  • Magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen az Excelt
  • Precíz és megbízható vagy
  • Jó a szervezőkészséged és a problémamegoldó képességed
  • Szívesen dolgozol csapatban
  • Kiválóan kommunikálsz

Előnyt jelent, ha:

  • Autóipari végzettséggel rendelkezel

Amit kínálnak számodra:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Akár azonnal kezdhetsz
  • Változatos feladatok
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Kiszámítható munkaidő
  • Kellemes, ideális munkakörnyezet

Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.

 

 

Jelentkezés módja:

Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezésedet követően?

A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM