content-header

Céginformáció

Partnerünk a régió egyik meghatározó autóipari vállalata, több mint 50 éves múlttal a gépjármű-kereskedelem és -szerviz területén. Az Opel, Suzuki, MG és Isuzu márkák hivatalos képviselőjeként kiemelkedő ügyfélélményt és megbízható szolgáltatást nyújt. Stabil, innovatív és csapatközpontú munkahelyet biztosít munkatársainak.

Jelenleg új kollégát keresnek azonnali kezdési lehetőséggel az alábbi pozícióba:

SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR

Feladatok

  • Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése
  • Hatékony munkaszervezés
  • Garanciális ügyek intézése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettséged van
  • Rendelkezel legalább 1 év szakmai tapasztalattal szervizadminisztrációs vagy szervizasszisztensi területen, autószervizben vagy autókereskedelmi környezetben
  • Középszintű angol vagy német nyelvtudással rendelkezel
  • Van „B” kategóriás jogosítványod
  • Magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen az Excelt
  • Precíz és megbízható vagy
  • Jó a szervezőkészséged és a problémamegoldó képességed
  • Szívesen dolgozol csapatban
  • Kiválóan kommunikálsz

Juttatások

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Akár azonnal kezdhetsz
  • Változatos feladatok
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Kiszámítható munkaidő
  • Kellemes, ideális munkakörnyezet
  • Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.

Előnyt jelent

  • Autóipari végzettséggel rendelkezel

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM