Feladatok

Munkád a szerviz logisztikai folyamatainak támogatása lenne
  • Bejövő vevői rendelések kezelése
  • Fogyóanyag- és alkatrészrendelések adminisztrálása
  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás: telefon, e-mail
  • A megrendelt tételek logisztikájának lebonyolítása:
    • Export-import vámkezelés, áruk átvétele és feladása belföldi szállítással
  • A szervizmérnök kollégák és az ügyfelek támogatása, informálása gyártói szállításokról, vevői rendelésekről, adatbázisok folyamatos kezelése
  • A gyártó céggel való kapcsolattartás, gyártói rendelések összeállítása
  • Raktárkészlet kezelése, leltározás
  • Leszállított tételek számlázása
  • Társosztályokkal való együttműködés (pénzügy, kereskedelem, közbeszerzés)

Elvárások

  • Angol középfokú nyelvismeret (írásban és szóban)
  • Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek
    • Word, Excel, Outlook
    • OneDrive, Sharepoint
  • Ügyviteli szoftver vagy raktározási szoftver kezelésben szerzett tapasztalat
    • MS Dynamics 365
  • Precíz, megbízható, önálló gyors munkavégzés
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • min. 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Előnyt jelent

  • Logisztikai alapismeretek
  • Microsoft Business Central ismerete

Amit kínálunk

  • Több, mint 30 éves múlttal rendelkező, folyamatosan fejlődő, stabil vállalati környezet
  • Nyitott, fejlődő, támogató vállalati kultúra
  • Versenyképes fizetés
  • Minőségi iroda
  • Segítőkész, barátságos munkatársak
  • Csapatépítő tevékenységek
  • Betanulási időszak után havi két alkalommal home office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Unicam Magyarország Kft. kizárólagos magyarországi forgalmazója több külföldi analitikai és képalkotó rendszereket gyártó cégnek (Thermo Scientific, Evident, Hitachi). Az általunk forgalmazott eszközöket értékesítjük, üzembe helyezzük, telepítjük, karbantartjuk és javítjuk Magyarország területén. Számunkra az ideális jelölt az, aki munkájában tudatos és precíz, személyiségében proaktív és nyitott.

JELENTKEZEM