Feladatok
- beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása szerb és horvát nyelven
- főleg házi szórakoztató rendszerekkel, mobil kommunikációval, vagy háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban
- tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek
- felmerülő reklamációk kezelése
- az ügyfélkapcsolati munkához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- egyenlőtlen munkarendben, beosztás szerinti, főállású munkavégzés napközben és hétköznap
- kiváló kommunikációs készség szerbül és horvátul, ügyfélközpontú szemléletmód
- érdeklődés műszaki újdonságok iránt
- alapos számítógépes felhasználói ismeretek
- pontosság, rugalmasság, tanulási hajlandóság
Amit kínálunk
• határozatlan idejű munkaszerződés
• tervezhető, versenyképes fix havi jövedelem + jutalék + béren kívüli juttatások
• rugalmas és előre kiszámítható munkaidő beosztás éjszakázás és hétvége nélkül
• részvétel szakmai képzéseken, tréningeken
• valóban felelősségteljes munka
• jó csapat, kiváló munkakörülmények, fiatalos légkör
Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület
Céginformáció
Kiemelt Partnerünk innovatív technológiái, kivételes termékei és azok élenjáró kialakítása megköveteli ügyfeleink minőségi kiszolgálását, melyhez most várjuk a megfelelő jelöltet az ügyfélszolgálat csapatába!