Feladatok

  • Folyamatos kommunikáció vevőkkel, reklamációkezelés céljából
  • Visszaküldési engedélyek (RA) küldése vevőknek, valamint azok nyomonkövetése
  • Visszaküldött termékek analizálásának, javításának koordinálása és kontrollálása
  • Vevői minőségügyi problémából fakadó visszáruk ügyviteli rendszerben történő felkövetése
  • Vevői reklamációkból származó termékválogatások koordinálása
  • Vevői reklamációkra hozott akciók koordinálása, vezetése, implementálása és dokumentálása (8D, 5why, Ishikawa)
  • Folyamatos belső kommunikáció a társosztályokkal.
  • Javítócsapat koordinálása (munka, szabadságkoordinálás)
  • Reklamációs adatbázis folyamatos aktualizálása, vezetése, azokból teljesítményindikátorok és kimutatások készítése (KPI, Customer Claim Database, OISR, stb.)
  • Reklamációkhoz köthető anyagküldése koordinálása és nyomonkövetése
  • Új termékek minőségtervezésével (APQP) kapcsolatos folyamatok, dokumentációk koordinálása és vezetése
  • Minöségügyi rendszertechnikus napi munkájának támogatása
  • ISO 9001, LPA és folyamatauditok ütemezésének koordinálásaa
  • Power Bi kimutatások fejlesztése a minőségügyi szervezet részére 

Elvárások

  • Egyetemi/főiskolai végzettség
  • Angol tárgyalási szintű nyelvismeret
  • 3-5 év minőségbiztosítási területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Jó problémamegoldó készség

Amit kínálunk

  • Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
  • Cafetéria rendszer (havi nettó 25 000 Ft)
  • Kedvezményes melegétkezési lehetőség helyben
  • Munkába járás támogatása
  • Vállalati sportolási és szociális juttatási csomag

JELENTKEZEM