A pozíció rövid bemutatása:A Körmendi Központi raktár és kapcsolódó szatellit raktári lokációk személyügyi adminisztratív feladatainak bonyolítása. A vállalkozás humánerőforrás igényének zavartalan biztosítása a jogi keretek betartása mellett. Az ügyvezetés és raktárvezetés adminisztratív támogatása.
Főbb feladatok:- Személyügyi adminisztráció:
Munkaidőnyilvántartás vezetése, szabadság felhasználás nyomonkövetése, éves szabadságterv koordinálása;
Dolgozói kartonok naprakész vezetése;
Adatszolgáltatás bérszámfejtéshez;
Éves ismétlő munkaegészségügyi vizsgálatok megszervezése;
Személyügyi kimutatások készítése;
Munkába járás bérlet térítés koordinációja;
Egyéni munkaeszköz, védőfelszerelések kiadása.
- Munkaerőkiválasztás és toborzás:
Állásinterjúk szervezése, bonyolítása;
Kapcsolattartás a helyi Munkaügyi Központtal, folyóiratokkal, hirdetési portálokkal;
Beléptetési koordináció és adminisztráció.
Iktatás, postázás;
Irodaszer, kellék és segédanyag adminisztrációja.