Feladatok

  • Az ügyvezető igazgató napi operatív munkájának teljes körű támogatása
  • Szervezési feladatok ellátása, találkozók és események koordinálása
  • Kapcsolattartás munkatársakkal, ügyfelekkel és partnerekkel
  • Dokumentumok, szerződések és egyéb fontos iratok kezelése, nyilvántartása, archiválása
  • Ügyintézés és adminisztrációs feladatok ellátása
  • Az ügyvezető által kijelölt ad hoc feladatok végrehajtása
  • Adatbázisok kezelése és frissítése
  • Részvétel a vállalat napi működésének szervezésében és adminisztrációjában
  • Egyéb operatív és adminisztratív támogatás

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Erős szervező- és problémamegoldó képesség
  • Képesség az önálló munkavégzésre és a prioritások megfelelő kezelésére
  • Rugalmas, segítőkész, pozitív személyiség
  • Magas szintű MS Office (különösen Word, Excel) ismeretek
  • Képesség a titoktartásra és a bizalmas információk kezelésére
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat előny

Előnyt jelent

Autó flottakezelésben szerzett jártasság, tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem és juttatások
  • Fejlődési és karrierépítési lehetőség
  • Dinamikus és támogató munkakörnyezet
  • Kellemes, családias légkör

Céginformáció

Vállalkozásunk, a Trafik Expressz Kft.  egy olyan értékesítési hálózat, amely Magyarország összes Nemzeti Dohányboltját kiszolgálja. Széles termékkínálatunkban az öngyújtók, dohányzási kiegészítők mellett elérhetők a legnépszerűbb édességek, energia- és szeszesitalok, kávék, pénztárgépszalagok.Csapatunk kis létszámú, barátságos és támogató, melyben a rugalmasság és az egyéni felelősségvállalás nagyon fontos. Kiemelt célunk, hogy kollégáink számára biztosítsuk a szakmai fejlődés lehetőségét, és a legmodernebb munkaeszközöket,  illetve hogy partnereink, ügyfeleink számára is professzionális kiszolgálást tudjunk nyújtani.

JELENTKEZEM